T-Flow SAP Ana Hesap Ana Veri Yönetimi

Nedir?

T-Flow SAP Ana Hesap Ana Veri Yönetimi uygulaması SAP sistemindeki ana hesap bilgilerini oluşturma ve değiştirme işlemini belli bir düzene koyan, sorumlulukları ayrıştıran ve bir süreç akışı halinde bunu yöneten çözümdür. T-Flow sistemde kaliteli ve tekrarı olmayan ana hesap verisi oluşturmayı hedefler.

Nasıl çalışır?

Talep Eden Personel

  1. Personel kendisine verilen kullanıcı adı ve şifreyle sisteme giriş yapar.
  2. Şirket bilgilerini seçer ve yeni ana hesap talebi yapar.

Ana Veri Sorumlusu

  1. Her sorumlu kendisiyle ilgili olan ana hesap verisini girer ve kaydeder.
  2. Süreci kendinden sonraki sorumluya gönderir.

Yönetici

  1. Ana hesap verilerinin doğruluğunu kontrol ederek talebi onaylar veya ilgili akışa göndererek reddeder.

Özellikleri nelerdir?

İşletmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedelim!​