T-Flow SAP Ana Hesap Ana Veri Yönetimi
Nedir?
T-Flow SAP Ana Hesap Ana Veri Yönetimi uygulaması SAP sistemindeki ana hesap bilgilerini oluşturma ve değiştirme işlemini belli bir düzene koyan, sorumlulukları ayrıştıran ve bir süreç akışı halinde bunu yöneten çözümdür. T-Flow sistemde kaliteli ve tekrarı olmayan ana hesap verisi oluşturmayı hedefler.
Nasıl çalışır?
Talep Eden Personel
- Personel kendisine verilen kullanıcı adı ve şifreyle sisteme giriş yapar.
- Şirket bilgilerini seçer ve yeni ana hesap talebi yapar.
Ana Veri Sorumlusu
- Her sorumlu kendisiyle ilgili olan ana hesap verisini girer ve kaydeder.
- Süreci kendinden sonraki sorumluya gönderir.
Yönetici
- Ana hesap verilerinin doğruluğunu kontrol ederek talebi onaylar veya ilgili akışa göndererek reddeder.
Özellikleri nelerdir?
- Cihaz ve platform bağımsız her yerde çalışır
- Ürünün kullanımı için geliştirme gerekmez
- Bütün ana hesap süreçleri, süreç adımları, ekranlar ve ekran alanları uyarlama ile yönetilir
- Her aşamada mükerrer ana hesap veri kontrolü sağlanır
- Ana hesap veri sorumlukları ayrıştırılarak her bölümün kendine ait veri girmesi sağlanır
- Belli şartlarda belli değerlerin otomatik dolu gelmesi sağlanarak yanlış veri girişinin önüne geçilir
- Sıralı veya paralel iş akışları oluşturularak kontrolsüz veri girişinin önüne geçilir
- Ana hesap ana veri döngüsündeki kişiler otomatik bilgilendirme mailleri aldığı için zaman kaybı engellenir
- Ana hesap ana verisini tek bir merkezden kontrol edebilme imkanı sunar
- Süreçlerin kontrolü için analitik çözümler sunar
- Ana hesap taleplerinin takibine, onay aşamalarındaki statülerine ilişkin doğru raporlamalar ve SLA uyumluluğu ile işlem süresini en üst düzeye çıkarır