T-Flow SAP İş Planı Ana Veri Yönetimi

Nedir?

T-Flow SAP İş Planı Ana Veri Yönetimi uygulaması SAP sistemindeki iş planı bilgilerini oluşturma ve değiştirme işlemini belli bir düzene koyan, sorumlulukları ayrıştıran ve bir süreç akışı halinde bunu yöneten çözümdür.

T-Flow sistemde kaliteli ve tekrarı olmayan iş planı verisi oluşturmayı hedefler.

Nasıl çalışır?

Talep Eden Personel

  1. Personel kendisine verilen kullanıcı adı ve şifreyle sisteme giriş yapar.
  2. Organizasyon bilgilerini seçer ve yeni iş planı talebi yapar.

Ana Veri Sorumlusu

  1. Her sorumlu kendisiyle ilgili olan iş planı verisini girer ve kaydeder.
  2. Süreci kendinden sonraki sorumluya gönderir.

Yönetici

  1. İş planı verilerinin doğruluğunu kontrol ederek talebi onaylar veya ilgili akışa göndererek reddeder.

Özellikleri nelerdir?

İşletmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfedelim!​